Pénzügyi asszisztens

A Kőbányai Vagyonkezelő Zrt. – teljes munkaidős, határozatlan időtartamú munkaviszony betöltésére – pénzügyi asszisztens munkatársat keres. A vállalat szakmai fejlődési lehetőséget és kiemelkedő juttatási csomagot kínál a leendő pénzügyi asszisztens számára.

A munkakör célja: A Kőbányai Vagyonkezelő Zrt. Városfejlesztési divízió beruházási, felújítási és építési feladataival összefüggően jelentkező pénzügyi és asszisztensi feladatok ellátása.

Főbb feladatok:
• közép- és nagyberuházások pénzügyi, üzleti tervezése,
• projekt menedzseri feladatok támogatása, adminisztrálása,
• projektek pályázati elszámolásának előkészítése,
• EU-s operatív és/vagy nemzeti támogatási programokból finanszírozott projektek, beruházások kifizetési kérelmének kidolgozása,
• a beruházások/projektek költségvetésének elemzése,
• hivatali kapcsolattartás,
• kapcsolattartás az ügyfelekkel, tervezőkkel, költségvetés készítőkkel és a beruházás résztvevőivel,
• hivatali ellenőrzésekre való felkészülés, azokon való részvétel,
• a beruházások kapcsán felmerülő határidők nyomon követése,
• pályázatok/beruházások elszámolásban, kidolgozásában való közreműködés,
• megvalósult beruházások nyomon követése, monitoringja.
• projektvezetők, műszaki menedzserek háttértámogatása,
• általános asszisztensi feladatok ellátása.

Elvárások:
• minimum középfokú (jó esetben műszaki, pénzügy, jogi) végzettség
• legalább 2 év releváns munkatapasztalat,
• magabiztos számítógépkezelő ismeretek | Office programok,
• jó kommunikációs, problémamegoldó és priorizálási képesség,
• pontos, precíz, körültekintő munkavégzés,
• csapatmunka és önálló munkavégzési készség,
• innovatív gondolkodás, proaktív személyiség,
• megoldásorientált, felelősségteljes, szorgalmas munkavégzés,

Előnyt jelent:
• műszaki, jogi, vagy közgazdasági irányú felsőfokú végzettség
• tapasztalat nagyobb projektek bonyolítása, menedzselése, kivitelezése tekintetében
• EU pályázati rendszerek ismerete

Amit kínálunk:
• kiemelkedő jövedelem és juttatások,
• szakmai kihívást jelentő, változatos feladatok,
• dinamikus, támogató csapat,
• szakmai és személyes fejlődési lehetőség, hosszú távú karrierlehetőség,
• változatos munkakör,
• teljes munkaidős (heti 40 óra) foglalkoztatás.

Munkavégzés helye: 1107 Budapest, Ceglédi utca 30.
Jelentkezési határidő: 2018. május 20.

A jelentkezéshez benyújtandó iratok:
• fényképes, részletes szakmai önéletrajz a korábbi munkahelyek megnevezésével és onnan referenciát adó személy elérhetőségének megadásával,
• motivációs levél,
• végzettséget igazoló okiratok másolata.

A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázat elbírálását követően – három (3) hónap próbaidő kikötésével – azonnal betölthető.

Jelentkezés módja: Amennyiben a munkakör felkeltette az érdeklődését, fényképes szakmai önéletrajzát, bruttó jövedelemigény megjelölésével, illetve a benyújtandó iratokkal a kvzrt@kvzrt.hu e-mail címre várjuk, „Városfejlesztés, pénzügyi asszisztens” jeligével.