Társasházkezelő munkatársat keresünk!

A Kőbányai Vagyonkezelő Zrt. – teljes munkaidős, határozatlan időtartamú munkaviszony betöltésére – társasházkezelőt keres.A munkakör célja: Társasházak tulajdonosainak megbízásából végzett közös képviseleti tevékenység teljes körű-, valamint egyéb ingatlankezelői feladatok ellátása.

Fő feladatkör:

Társasházak esetében a tulajdonosok felhatalmazása alapján a vonatkozó jogszabályokban meghatározott mértékben és jogkörben, továbbá a vállalat belső eljárási rendjeinek figyelembevételével és betartásával történő érdekképviseleti és ingatlankezelői feladatok ellátása.
•    Kezelt Társasházak dokumentációjának kezelése, egyéb adatainak informatikai rendszereiben és egyéb nyilvántartásaiban naprakész vezetése.
•    Társasházak éves beszámolójának elkészítése, közgyűlés elé terjesztése a mindenkori vonatkozó jogszabályokban meghatározott tartalmi feltételek és határidők betartásával.
•    Társasházak üzemeltetési (működési-, karbantartási-, felújítási-, egyéb-,) költségeinek meghatározott időre történő megtervezése, költségvetés elkészítése,  közgyűlés elé tárása a vonatkozó jogszabályok szerint.
•    Tulajdonosi tartozás tárgyában a tulajdonosi és jogszabályi felhatalmazás mértékében és jogosultsága szerint annak behajtása.
•    Banki utalás esetén az arra jogosulttal együtt való utalványozás.
•    Önkormányzati bizottsági és/vagy Képviselő-testületi határozatokat végrehajtása, illetve végrehajtás ellenőrzése, teljesüléséről beszámoló készítése.
•    Éves közgyűlési ütemterv készítése.
•    Számvizsgáló Bizottsággal való egyeztetés.
•    Közgyűlési meghívók és mellékletek összeállítása, postázása.
•    Közgyűlés megszervezése, levezetése, dokumentálása.
•    Közgyűlési jegyzőkönyv készítése, határozatok nyilvántartása a mindenkori hatályos jogszabályoknak és szabályzatoknak megfelelően.
•    Határozatok teljesülésének nyomon követése.
•    A közgyűlésen hozott jogszerű határozatok teljesítése.
•    Fogadó óra és ügyfélfogadás megtartása, dokumentálása.
•    Levelezés, számlareklamáció lefolytatása.
•    Kivitelezői munkák – a mindenkori szabályzatok szerint eljárva – zsűriztetése, szerződés cégszerű aláírásra való elkészítése, teljesülés ellenőrzése, teljesítési igazolás kiadása.
•    Működési keretek felhasználásának figyelemmel kísérése.
•    Társasházi pályázatokat előkészítése, lefolytatása.
•    Társasház éves műszaki beavatkozási terv készíttetése, tulajdonosokkal történő megismertetése, dokumentálása, szükség szerinti intézkedése.

Elvárások:

– minimum középfokú végzettség;
– ingatlankezelői és/vagy társasházkezelői képzettség;
– jó kommunikációs készség;
– csapatmunka és önálló munkavégzési készség, precizitás.
Előnyt jelent:
– Minimum 2 éves ingatlankezelői, és/vagy társasházkezelői munkakörben eltöltött gyakorlat.

Munkavégzés helye: 1107 Budapest, Ceglédi út 30.
Jelentkezési határidő: 2017. augusztus 18.

Benyújtandó iratok:

– fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz, a korábbi munkahelyek megnevezésével és onnan referenciát adó személy elérhetőségének megadásával;
– motivációs levél;
– végzettséget igazoló okiratok másolata;
– az állás betöltésének feltétele a 30 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány megléte.
Jelentkezés módja: Amennyiben a munkakör felkeltette az érdeklődését, fényképes szakmai önéletrajzát, bruttó jövedelemigény megjelölésével, illetve a benyújtandó iratokkal a kvzrt@kvzrt.hu e-mail címre várjuk.