Munkatársakat keresünk!

Társaságunk a következő pozíciókra keres munkatársat: műszaki előkészítők/műszaki ellenőrök, ingatlanforgalmazó, parkoló ellenőr, bérleményellenőr, ingatlankezelő és tulajdonosi előadó.


I. A Kőbányai Vagyonkezelő Zrt. határozatlan idejű munkaszerződés keretében műszaki előkészítő / műszaki ellenőr főállású munkatársat keres az alábbiak szerint:

A munkakör célja: A Kőbányai Vagyonkezelő Zrt. Városüzemeltetési divízió beruházási, felújítási és üzemeltetési feladataival összefüggően jelentkező feladatok ellátása.

Főbb feladatok:
– részt vesz a terveztetési feladatok előkészítésében, koordinálásában, ellenőrzésében,

– részt vesz a felújítási, építési projektek teljes körű lebonyolításában,

– részt vesz pályázatok előkészítésében, lezárásában,

– általános műszaki adminisztráció, levelezés, dokumentálási folyamatok elvégzése,

– kapcsolattartás az engedélyező és egyéb hatóságokkal.

Elvárások:
– felsőfokú építőmérnöki vagy mélyépítési technikusi végzettség,

– felhasználói szintű számítógépes ismeret (szövegszerkesztő és táblázatkezelő program jó felhasználó szintű ismerete),

– B kategóriás jogosítvány,

– csapatmunka és önálló munkavégzési készség, gyakorlatiasság, precizitás,

– jó kommunikációs készség.

Előnyt jelent:

– műszaki ellenőrzéseben, kivitelezésben, beruházás lebonyolításban szerzett legalább 3 éves szakmai gyakorlat,

– E-napló vezetési ismerete,

– mélyépítési és vagy közlekedési műszaki ellenőri jogosultság.

Amit kínálunk:
– változatos munkakör,

– folyamatos szakmai fejlődés,

– teljes munkaidős (40 óra) foglalkoztatás,

– biztos háttér,

– jövedelem megegyezés alapján.

Munkavégzés helye: 1107 Budapest Ceglédi utca 30.

Jelentkezési határidő: 2018. február 15.

A jelentkezéshez benyújtandó iratok:

  • Fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz. Amennyiben már volt munkahelye, akkor csatolni kell a korábbi munkahelyek megnevezését a referenciát adó személy elérhetőségének megadásával.
  • Végzettséget igazoló okiratok másolata.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör a pályázat elbírálását követően – három (3) hónap próbaidő kikötésével – azonnal betölthető.

Jelentkezés módja:

Amennyiben a munkakör felkeltette az érdeklődését, fényképes szakmai önéletrajzát, a bruttó jövedelemigény megjelölésével, illetve a benyújtandó iratokkal a kvzrt@kvzrt.hu e-mail címre várjuk.


II. A Kőbányai Vagyonkezelő Zrt. határozatlan idejű munkaszerződés keretében műszaki előkészítő / műszaki ellenőr főállású munkatársat keres az alábbiak szerint:

A munkakör célja: A Kőbányai Vagyonkezelő Zrt. Műszaki divízió beruházási, felújítási , karbantartási és gyorsszolgálati feladataival összefüggően jelentkező feladatok ellátása.

Főbb feladatok:

részt vesz az Vagyonkezelő által kezelt Önkormányzati tulajdonú ingatlanok karbantartási és gyorsszolgálati feladatainak előkészítésében, koordinálásában és ellenőrzésében
– részt vesz a terveztetési feladatok előkészítésében, koordinálásában, ellenőrzésében,
– részt vesz a felújítási, építési projektek teljes körű lebonyolításában,
– részt vesz a pályázatok előkészítésében, lezárásában,
– általános műszaki adminisztráció, levelezés, dokumentálási folyamatok elvégzése,
– kapcsolattartás a társ divíziókkal, az engedélyező és egyéb hatóságokkal.

Elvárások:
– felsőfokú építészmérnöki, építőmérnöki vagy építész technikusi végzettség,
– felhasználói szintű számítógépes ismeret (szövegszerkesztő és táblázatkezelő program jó felhasználó szintű ismerete),

– Terc költségvetés készítő program felhasználó szintű ismerete, használata
– B kategóriás jogosítvány,
– csapatmunka és önálló munkavégzési készség, gyakorlatiasság, precizitás,
– jó kommunikációs készség.

Előnyt jelent:
– műszaki ellenőrzésben, kivitelezésben, beruházás lebonyolításban szerzett legalább 3 éves szakmai gyakorlat,
– E-napló vezetési ismerete,
– építési és/vagy mélyépítési műszaki ellenőri jogosultság.

Amit kínálunk:
– változatos munkakör,
– folyamatos szakmai fejlődés,
– teljes munkaidős (40 óra) foglalkoztatás,
– biztos háttér,
– jövedelem megegyezés alapján.

Munkavégzés helye: 1107 Budapest Ceglédi utca 30.

Jelentkezési határidő: 2018. február 15.

A jelentkezéshez benyújtandó iratok:
– Fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz. Amennyiben már volt munkahelye, akkor csatolni kell a korábbi munkahelyek megnevezését a referenciát adó személy elérhetőségének megadásával.
– Végzettséget igazoló okiratok másolata.

A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázat elbírálását követően – három (3) hónap próbaidő kikötésével – azonnal betölthető.

Jelentkezés módja: Amennyiben a munkakör felkeltette az érdeklődését, fényképes szakmai önéletrajzát, a bruttó jövedelemigény megjelölésével, illetve a benyújtandó iratokkal a kvzrt@kvzrt.hu e-mail címre várjuk. Kérjük a jelentkezésén szerepeltesse: „MŰSZAKI DIVÍZIÓ”


III. Új munkatársat keresünk, a Kőbányai Vagyonkezelő Zrt. Ingatlanügyi Iroda csapatába, INGATLANFORGALMAZÓ pozícióba.

Ellátandó feladatok:

Önkormányzati tulajdonban lévő ingatlanok elidegenítésével kapcsolatos bérlő kérelmek, levelek nyilvántartásba vétele, ügyintézése,
Önkormányzati tulajdonban lévő ingatlanokkal kapcsolatos földhivatali eljárások koordinálása,
Önkormányzati tulajdonban lévő ingatlanok elidegenítésével kapcsolatos adatlapok összeállítása,
Önkormányzati tulajdonú ingatlan társasházzá alapításának előkészítése,
Önkormányzati tulajdonban lévő ingatlanok elidegenítésével és ingatlanrendezésekkel kapcsolatos előterjesztések iratainak előkészítése,
Adásvételi szerződések előkészítése, kapcsolattartás az ügyvédi irodával,
Ingatlanok elidegenítésével kapcsolatos iratanyagok irattározása.

Az állás betöltésének feltételei:

Középfokú iskolai végzettség,
Alapfokú számítástechnikai ismeretek,
Jó problémamegoldó és együttműködési képesség,
Önállóság, precizitás, pontosság, megbízhatóság, megfelelő kommunikációs készség.

Előnyt jelent:

Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
Értékbecslői végzettség.

Amit kínálunk:

Megfelelő munkakörülmények,
Korrekt bér és béren kívüli juttatások.

Foglalkoztatás jellege:
Határozatlan idejű munkaszerződés, heti 40 órás munkaidőben.

A munkavégzés helye:
Budapest, X. kerület

A munkakör betöltésének lehetséges időpontja:
2018. február

Jelentkezési határidő:
2018. április 30.

Jelentkezés:
Kizárólag fényképes szakmai önéletrajzzal a kvzrt@kvzrt.hu címen. A tárgyba kérjük írja be, hogy “ingatlanforgalmazó”!


IV. Új munkatársakat keresünk, a Kőbányai Vagyonkezelő Zrt. Parkolásüzemeltetési Iroda csapatába, PARKOLÓ ELLENŐR pozícióba.

Ellátandó feladatok:
Parkolójegyek, és parkolási engedélyek ellenőrzése, parkolási pótdíjfizetési felszólítás kiállítása,
Ellenőrzi a szabálytalan parkolást, a rendszeres problémákról beszámol a felettesének,
Parkoló automaták üzemkészségének ellenőrzése, működési probléma esetén hibabejelentés,
A parkolóhelyet igénybe vevő gépjárművezetők tájékoztatása, a díjfizetés módozatairól, az automata használatáról, a díjfizetés elmaradása esetén alkalmazható szankciókról,
A parkolás szabályozás jogi alapjainak, szakmai hátterének megismerése,
Budapest X. kerület Kőbánya Önkormányzatának illetve a munkáltató kulturált képviselete a felhasználók felé,
A közúti jelzőtáblák és burkolati jelek meglétét, állapotát ellenőrzi, hiányosság vagy ismeretlen jelzés esetén azt jelzi.

Az állás betöltésének feltételei:
Középfokú iskolai végzettség,
Alapfokú műszaki ismeretek (okostelefon kezelése)
Egészségügyi alkalmasság,
Udvarias, megnyerő magatartás,
Jó problémamegoldó és együttműködési képesség,
Önállóság, precizitás, pontosság, megbízhatóság, megfelelő kommunikációs készség,
Józan életmód.

Előnyt jelent:
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat, X. kerületi lakos.

Amit kínálunk:
Megfelelő munkakörülmények,
Korrekt bér és béren kívüli juttatások,
Munkaruha.

Foglalkoztatás jellege:
Határozatlan idejű munkaszerződés, napi 8 órás munkaidőben.

A munkavégzés helye:
Budapest, X. kerület

A munkakör betöltésének lehetséges időpontja:
2018. február

Jelentkezési határidő:
2018.01.30.

Jelentkezés:
Kizárólag fényképes szakmai önéletrajzzal „Parkoló ellenőr” a kvzrt@kvzrt.hu címre.


V. A Kőbányai Vagyonkezelő Zrt. – teljes munkaidős, határozatlan időtartamú munkaviszony betöltésére – bérleményellenőri pozíció betöltésére munkatársat keres.

A munkakör célja: Az önkormányzati tulajdonú bérlakások és helyiségek, valamint egyéb ingatlanok helyi rendeletben rögzítettek szerinti éves rendeltetésszerű használatra, és egyéb rendkívüli eseményre irányuló ellenőrzése. Az önkormányzati tulajdonú bérlakások tekintetében a vonatkozó helyi rendeletben rögzítettek szerinti lakbér-felülvizsgálatában való közreműködés. A Kőbányai Vagyonkezelő Zrt. saját tulajdonában álló lakások és helyiségek, valamint egyéb ingatlanok éves rendeltetésszerű használatra, és egyéb rendkívüli eseményre irányuló ellenőrzése.

Fő feladatok:
•    Elvégzendő munka határidőn belüli ütemezése, teljesítése, nyilvántartása
•    Kiértesítő levelek elkészítése, postázása
•    Lakás-, és helyiségbérlemények éves ellenőrzési ütemtervének elkészítése
•    Lakás-, és helyiségbérlemények éves ellenőrzésének határidőre történő teljes körű teljesítése
•    Rendkívüli helyiség-, és lakásbérlemény ellenőrzések végrehajtása
•    Utóellenőrzések éven belüli és éven túli ütemezése és teljesítése, nyilvántartás vezetése, jelentés készítése, adatszolgáltatás
•    Területek, egyéb ingatlanok ellenőrzése
•    Helyszíni bejárások teljesítése
•    Bérleményellenőrzési nyilvántartás vezetése, jelentés készítése, adatszolgáltatás
•    Ügyfélfogadás

Elvárások:
– középfokú végzettség;
– jó kommunikációs készség;
– csapatmunka és önálló munkavégzési készség, precizitás:
Előnyt jelent:
– hasonló munkakörben betöltött pozíció, műszaki irányú képzettség;
Munkavégzés helye: Budapest, X. kerület, továbbá kerületen kívül lévő lakások és/vagy helyiségek  ingatlanok elhelyezkedése szerint.

Jelentkezési határidő: 2018. 02. 10.

Benyújtandó iratok:
– fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz, a korábbi munkahelyek megnevezésével és onnan referenciát adó személy elérhetőségének megadásával;
– végzettséget igazoló okiratok másolata;
– az állás betöltésének feltétele a 30 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány megléte. (felvétel esetén nyújtandó be)
Jelentkezés módja: Amennyiben a munkakör felkeltette az érdeklődését, fényképes szakmai önéletrajzát, bruttó jövedelemigény megjelölésével, illetve a benyújtandó iratokkal a kvzrt@kvzrt.hu e-mail címre várjuk.


VI. A Kőbányai Vagyonkezelő Zrt. kezelési divíziója az alábbi munkakör betöltésére munkatársat keres: Ingatlankezelő

A munkakörrel kapcsolatos fő feladatok:

– A Társaság kezelésében lévő lakó ingatlanok üzemben tarthatóságának biztosítása, hasznosításának elősegítése, gazdaságos üzemeltetése, üzemeltetési költségek tervezése, költségfelhasználás koordinálása.
– Kapcsolattartás a bérlőkkel, bérlők és bérlemények ellenőrzése.
– Tulajdonosi érdekképviselet ellátása, a lakó ingatlanok kezelési feladatának teljes körű ellátása és koordinálása.
– Ingatlanok működtetésével, hasznosításával kapcsolatos tervezés készítése, felhasználásának folyamatos figyelése, döntés-előkészítés, döntések határozatok végrehajtása, beszámoló készítése.

Elvárások:
– Minimum középfokú szakmai végzettség, előny a felsőfokú végzettség.
– Felhasználói szintű számítógépes ismeretet.
– Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség.
– Megoldás-orientált hozzáállás.
– Érdeklődés az üzleti folyamatok iránt.
– Precizitás, megbízhatóság.
– Önállóság.
– Csapatmunkára való hajlandóság.
– Terhelhetőség.

A munkakör betöltése során előnyt jelent:
– Ingatlangazdálkodói, ingatlankezelési tapasztalat.

Jelentkezés módja:
A magyar nyelvű fényképes szakmai önéletrajzot, illetve a motivációs levéllel kiegészített pályázatokat 2018.02.10. napjáig a kvzrt@kvzrt.hu címre kérjük megküldeni „ingatlankezelő” jeligére.


VII. A Kőbányai Vagyonkezelő Zrt. kezelési divíziója az alábbi munkakör betöltésére munkatársat keres: Tulajdonosi előadó

A munkakörrel kapcsolatos fő feladatok:

– A Társaság kezelésében lévő társasházban található önkormányzati tulajdonban lévő lakó ingatlanok üzemben tarthatóságának biztosítása, hasznosításának elősegítése, gazdaságos üzemeltetése, üzemeltetési költségek tervezése, költségfelhasználás koordinálása.
– Kapcsolattartás a közös képviselőkkel, közgyűlésen való tulajdonosi képviselet.
– Tulajdonosi érdekképviselet ellátása.
– Ingatlanok működtetésével, hasznosításával kapcsolatos tervezés készítése, felhasználásának folyamatos figyelése, döntés-előkészítés, döntések határozatok végrehajtása, beszámoló készítése.

Elvárások:
– Minimum középfokú végzettség, előny a szakmai középfokú végzettség.
– Felhasználói szintű számítógépes ismeretet.
– Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség.
– Megoldás-orientált hozzáállás.
– Érdeklődés az üzleti folyamatok iránt.
– Precizitás, megbízhatóság.
– Önállóság.
– Csapatmunkára való hajlandóság.
– Terhelhetőség.

A munkakör betöltése során előnyt jelent:
– Ingatlangazdálkodói, ingatlankezelési tapasztalat.

Jelentkezés módja:
A magyar nyelvű fényképes szakmai önéletrajzot, illetve a motivációs levéllel kiegészített pályázatokat 2018.02.10. napjáig a kvzrt@kvzrt.hu címre kérjük megküldeni „tulajdonosi előadó” jeligére.